• قوانين أقسام التعديل على بيس أي مخالفة سيتم التعامل معها وابلاغ العضو بمخالفته كي لا يكرّرها في تكرار المخالفة أو عند نشر مواضيع سبام يمكن أن يؤدي العضو بنفسه الى الطرد النهائي من المنتدى

[Patch] باتش PESJP 2013 Marfut 2.0 وبأسم المنتدى

MSAAE

:: مراقــب عـام ::
رد: باتش PESJP 2013 Marfut 2.0 وبأسم المنتدى

منذ ايام و العبة اصبحت تبلوكي لوحدها حتى اداة غيم بلاي اصبحت ثقيلة اي اذغط بقوة على الزد حتى اختار كرة او ملعب... ممكن خل

منذ ايام و العبة اصبحت تبلوكي لوحدها حتى اداة غيم بلاي اصبحت ثقيلة اي اذغط بقوة على الزد حتى اختار كرة او ملعب... ممكن حل
مممكن وجه لاعب البارصا ساندرو راميراز
ما معني كلمة تبلوكي ؟

MSAAE

بس لعبه بتخروج فى الماسترلنيج الاوروبا
الماسترليج تعمل بشكل ممتاز وكذلك الأوروبا ليج

قم بتسطيب الباتش مرة أخرى على لعبة خالية من الباتشات

وتاكد من وضع الأوبشن فايل الأساسي ثم وضع أخر نسخة من الأوبشن فايل :)

shadykoko

لاعب
طيب ممكن تدنى الاوبشن فاي الاساسى تم تدنى اخر نسخه من الاوبشن فايل

يا صحبى لعبه كان شغال عندى بس لم حملت اخر تحديث نزل الباتش بيقت لعبه بتخروج من الباتش من الماسترلنيج الاوربا

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

MSAAE

يا صحبى لعبه كان شغال عندى بس لم حملت اخر تحديث نزل الباتش بيقت لعبه بتخروج من الباتش من الماسترلنيج الاوربا

الأوبشن فايل الأساسي موجود بالمشاركة الأولى بالموضوع

وأخر أوبشن فايل هذا رابط تحميله
http://www.mediafire.com/download/ofph2uorudya7mk/Save+Pesjpmarfut+18.06.15.7z

اللعبة لدى تعمل بدون مشاكل وجميع الدوريات تعمل بشكل صحيح

إذ كان أخر تحديث سبب المشكلة لديك .. سطب الباتش حتى التحديث الذي قبله ..

أخر تحديث يعمل بنجاح .. والماسترليج تعمل بشكل صحيح :)

oran119

لاعب

يا اخي هل تخرج في الاوروبا ليغ؟؟انا ايضا لدي نفس المشكل و لم اجد الحل

shadykoko

لاعب

يا صحبى ياريت تدنى لنيك تحميل بيس 2013 كامل بدون مشاكل يكون بتشتغل عليا كل الباتشات زى الباتش
pesjp 201​
3 marfut 2.0 ل انا شغال عليا دلوقتى ياريت تدنى تحميل كل التحديثات من اولا الى الاخير علشان احملها بدون مشاكل ياريت تدنى الاوبش الاساس و اخر الاوبشن لعبه علشان لعبه تكون شغل تمام عندى ابعت فى رساله عندى فى منتدى اوكى مشكله انا لم اعمل شخصيه جديد فى الماسترلنيج اختار فريق لعبه بتخرج فى الماسترلنيج الاوربا لم حملت الاوبشن الاخير ل هو الاوبشن 19/6/2015 ياريت حل مشكله لو عند اميل فيس ممكن تدنى اميلك وانا اضفك على فيس

التعديل الأخير بواسطة المشرف:

MSAAE

يا صحبى ياريت تدنى لنيك تحميل بيس 2013 كامل بدون مشاكل يكون بتشتغل عليا كل الباتشات زى الباتش
pesjp 201
3 marfut 2.0 ل انا شغال عليا دلوقتى ياريت تدنى تحميل كل التحديثات من اولا الى الاخير علشان احملها بدون مشاكل ياريت تدنى الاوبش الاساس و اخر الاوبشن لعبه علشان لعبه تكون شغل تمام عندى ابعت فى رساله عندى فى منتدى اوكى مشكله انا لم اعمل شخصيه جديد فى الماسترلنيج اختار فريق لعبه بتخرج فى الماسترلنيج الاوربا لم حملت الاوبشن الاخير ل هو الاوبشن 19/6/2015 ياريت حل مشكله لو عند اميل فيس ممكن تدنى اميلك وانا اضفك على فيس

أخي الفاضل ..

الصفحة الأولى بالموضوع به جميع الروابط الخاصة بالباتش

المشكلة التي تقابل أعتقد في Become A Legend

هذه المشكلة مازالت تتكرر .. أخر تحديث رقم 5 تعمل عليه بنجاح بدون أي مشاكل

يمكن تسطيب الباتش حتى التحديث الخامس .. والإستغناء عن التحديث رقم 6 , 7

لحين صدور تحديث جديد يقوم بحل تلك المشكلة ..

بالتوفيق

shadykoko

لاعب

لا يا صحبى انا حملت كل التحديث كان شغال بس انا لم احملت حفظ ل هو بتاريخ 18\6\2015 لعبه بيقت بتخروج فى الماسترلنيج بس

MSAAE

لا يا صحبى انا حملت كل التحديث كان شغال بس انا لم احملت حفظ ل هو بتاريخ 18\6\2015 لعبه بيقت بتخروج فى الماسترلنيج بس
هل قمت بتحميل الأوبشن فايل الأساسي ؟

بعد نقل ملف الأوبشن فايل الأخير 18/6/2015 قم بعمل ماستر ليج جديد وجرب هل ستخرج أم لأ

shadykoko

لاعب

يا صحبى انا خلص عرفت الصاحب الباتش هو البرتغال وانا معى صحفه الباتش على فيس وانا اعرفت هو اقال على فيس فى خطا لم تعمل الماسترلنيج جديد فى ملف حفظ ل هو 18\6\2015 اقال اول يونيه اينزل تحديث الباتش و الاوبشن يعنى ازى انت بقى شغال عندك كل الناس ل شغل الباتش بتاع الواد البرتغال مش شغال الماسترلنيج

MSAAE

يا صحبى انا خلص عرفت الصاحب الباتش هو البرتغال وانا معى صحفه الباتش على فيس وانا اعرفت هو اقال على فيس فى خطا لم تعمل الماسترلنيج جديد فى ملف حفظ ل هو 18\6\2015 اقال اول يونيه اينزل تحديث الباتش و الاوبشن يعنى ازى انت بقى شغال عندك كل الناس ل شغل الباتش بتاع الواد البرتغال مش شغال الماسترلنيج

الأخ شادي .. أنا لا أكذب عليك .. أخبرتك بأن الماسترليج تعمل .. وبنجاح

لا أحتاج إلى مبرر لتوضيحه لك .. ولكن لك ذلك

توضيح صغير .. يوجد بعض الأشخاص يقوموا بتحميل باتش يعمل لديهم وعند البعض يحدث خطأ في التشغيل مع إن الباتش واحد ..

أنا أحاول معك أصل لحل لمشكلتك ..

الباتش يعمل لدى منذ بداية صنعه دون مشاكل ولله الحمد .. وراجع الموضوع منذ بدايته

ستجد العديدي من المشاكل التي قابلت الأعضاء وقمنا بمحاولة لمساعدة الجميع

وستجد أن الباتش يعمل عن البعض .. وعند الاخرين لا .. مشاكل تظهر للبعض .. ولا تظهر للأخرين ..

راجع توضيحه في صفحته للخطأ الذي ظهر للبعض بعد إضافة الأوبشن فايل وليس التحديث .. وأوضح أيضاً أن المشكلة عند البعض وليس الكل ..

بمعني لو قمت بتجربة الأوبشن فايل السابق له ستجد اللعبة تعمل بنجاح .. وإذ لم تعمل .. تكون المشكلة لديك !!!

وإذا اللعبة تعمل بنجاح .. يكون عليك إنتظار صدور تحديث لحل المشكلة ..

خالص الود

shadykoko

لاعب

انا جربت الاوبشن قبل الاخير و شغال الماسترلنيج اما الاوبشن الاخير مش شغال الماسترلنيج بيقى عيب فى الاوبشن ده اولا مره يعملها معى مشكله ده يعنى عيب من الاوبشن يا صحبى ل هو الاخير بتاريخ 18\6

MSAAE

انا جربت الاوبشن قبل الاخير و شغال الماسترلنيج اما الاوبشن الاخير مش شغال الماسترلنيج بيقى عيب فى الاوبشن ده اولا مره يعملها معى مشكله ده يعنى عيب من الاوبشن يا صحبى ل هو الاخير بتاريخ 18\6
يتوجب عليك الإنتظار حتى صدور التحديث لإصلاح الخطأ ..

بالتوفيق

أعلى